سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 89/5/11 | 5:20 عصر | نویسنده : منتظر مهدی(مسافر)

دوستان گرامی و صمیمی وبلاگ منتظر قائم(عج)

 

با سلام

احتراماً به استحضار می‌رساند، به نظر می‌رسد با ارسال احادیث روزانه به ایمیل شما،  بعضی دوستان در دریافت ایمیل یا فایل و آپلود تصویر مربوطه دچار مشکلاتی شده و نمی‌توانند حدیث را به نام خود ثبت نمایند و برخی دوستان دیگر را نیز در زمینه پیگیری و ارسال نظر بی انگیزه نموده و دیگر تمایلی برای مطالعه و مشاهده حدیث در متن وبلاگ ندارند.

با توجه به وجود چنین مشکلاتی و آمار ناچیز نظرات، مدیریت وبلاگ در نظر دارد با شیوه‌ای جدید و آسانتر احادیث روزانه را برای علاقه‌مندان ارسال نماید بدین ترتیب که در قسمت آرشیو وبلاگ موضوعی با عنوان "درخواست لینک" در وبلاگ د‌رج شده و با کلیک بر روی این گزینه مطلبی که مربوط به حدیث با ذکر تاریخ مربوطه است قابل دسترسی بوده و اولین نفری که نظر خود را برای دریافت حدیث اعلام نماید، بعنوان شخص دریافت کننده لینک حدیث شناسایی شده که برای تمامی عزیزان نیز قابل استناد باشد و شخص مورد نظر مؤظف است پس از دریافت لینک حدیث (بصورت ایمیل یا نظر خصوصی برای یکی از مطالب ایشان و حتی مراجعه به وبلاگهای شخصی که اعلام شده)، طبق تاریخ مربوطه آن را در وبلاگ درج نماید.
یکی از مزایای روش جدید این است که حدیث در انحصار نفر برگزیده بوده و حتی می‌تواند در هر لحظه‌ای حدیث را ثبت نموده و با استفاده از گزینه تنظیمات متن تاریخ و ساعت درج آن را در وبلاگ تعیین نموده و دیگر نیازی نیست که تا نیمه شب در انتظار تغییر تاریخ و مطابق شدن تاریخ روز با تاریخ حدیث بماند.

ضمناً نام آن دسته از عزیزانی که تعداد احادیث خود را به عدد پنج رسانده و بعنوان نفرات برتر شناسایی شده و خواهند شد نیز در مطلب مذکور قید خواهد شد که آن عزیزان مشمول دریافت لینک مربوطه نخواهند بود.

نکته مهم:
خواهشمند است جهت اجرای موازین وبلاگ و همچنین حفظ نظم و ترتیب احادیث در رعایت این نکته که حدیث طبق تاریخ مربوطه در وبلاگ ثبت شود، دقت لازم بعمل آید.

لازم به ذکر است از همین امروز این شیوه اتخاذ و قابل اجرا بوده و در صورتیکه مشکلاتی در این شیوه نیز به وجود آید تا اتخاذ روشهای بهتر، شیوه های قبلی کما فی السابق قابل اجرا خواهد بود.

خواهشمندم نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را برای ما ارسال نمایید تا توانایی ما در ارائه بهتر خدمات در سطح کیفی بالاتری قرار گرفته و با اتحاد و انسجام بیشتری به هدف خود در تمام زمینه‌ها دست یابیم.

 

 و من الله التوفیق

                                                                                                                            با تشکر


  • فود تک
  • توماس
  • زیبا مد
  • آسمان