سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 89/5/11 | 5:20 عصر | نویسنده : منتظر مهدی(مسافر)

دوستان گرامی و صمیمی وبلاگ منتظر قائم(عج)

 

با سلام

احتراماً به استحضار می‌رساند، به نظر می‌رسد با ارسال احادیث روزانه به ایمیل شما،  بعضی دوستان در دریافت ایمیل یا فایل و آپلود تصویر مربوطه دچار مشکلاتی شده و نمی‌توانند حدیث را به نام خود ثبت نمایند و برخی دوستان دیگر را نیز در زمینه پیگیری و ارسال نظر بی انگیزه نموده و دیگر تمایلی برای مطالعه و مشاهده حدیث در متن وبلاگ ندارند.

با توجه به وجود چنین مشکلاتی و آمار ناچیز نظرات، مدیریت وبلاگ در نظر دارد با شیوه‌ای جدید و آسانتر احادیث روزانه را برای علاقه‌مندان ارسال نماید بدین ترتیب که در قسمت آرشیو وبلاگ موضوعی با عنوان "درخواست لینک" در وبلاگ د‌رج شده و با کلیک بر روی این گزینه مطلبی که مربوط به حدیث با ذکر تاریخ مربوطه است قابل دسترسی بوده و اولین نفری که نظر خود را برای دریافت حدیث اعلام نماید، بعنوان شخص دریافت کننده لینک حدیث شناسایی شده که برای تمامی عزیزان نیز قابل استناد باشد و شخص مورد نظر مؤظف است پس از دریافت لینک حدیث (بصورت ایمیل یا نظر خصوصی برای یکی از مطالب ایشان و حتی مراجعه به وبلاگهای شخصی که اعلام شده)، طبق تاریخ مربوطه آن را در وبلاگ درج نماید.
یکی از مزایای روش جدید این است که حدیث در انحصار نفر برگزیده بوده و حتی می‌تواند در هر لحظه‌ای حدیث را ثبت نموده و با استفاده از گزینه تنظیمات متن تاریخ و ساعت درج آن را در وبلاگ تعیین نموده و دیگر نیازی نیست که تا نیمه شب در انتظار تغییر تاریخ و مطابق شدن تاریخ روز با تاریخ حدیث بماند.

ضمناً نام آن دسته از عزیزانی که تعداد احادیث خود را به عدد پنج رسانده و بعنوان نفرات برتر شناسایی شده و خواهند شد نیز در مطلب مذکور قید خواهد شد که آن عزیزان مشمول دریافت لینک مربوطه نخواهند بود.

نکته مهم:
خواهشمند است جهت اجرای موازین وبلاگ و همچنین حفظ نظم و ترتیب احادیث در رعایت این نکته که حدیث طبق تاریخ مربوطه در وبلاگ ثبت شود، دقت لازم بعمل آید.

لازم به ذکر است از همین امروز این شیوه اتخاذ و قابل اجرا بوده و در صورتیکه مشکلاتی در این شیوه نیز به وجود آید تا اتخاذ روشهای بهتر، شیوه های قبلی کما فی السابق قابل اجرا خواهد بود.

خواهشمندم نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را برای ما ارسال نمایید تا توانایی ما در ارائه بهتر خدمات در سطح کیفی بالاتری قرار گرفته و با اتحاد و انسجام بیشتری به هدف خود در تمام زمینه‌ها دست یابیم.

 

 و من الله التوفیق

                                                                                                                            با تشکر


تاریخ : دوشنبه 89/5/4 | 9:43 صبح | نویسنده : منتظر مهدی(مسافر)

دوستان گرامی و صمیمی وبلاگ منتظر قائم(عج)

 

با سلام

همانطور که می‌دانید امشب شب میلاد عزیزی است که همتایش در کل آفرینش پیدا نخواهد شد همان کسی که منجی منو شما خواهد بود. نه تنها ما که تمام دنیا را سرور است و سالار، امیر است و سردار، حاکم است و فرماندار.
روی صحبتم با عزیزانیست که کم لطفی می‌کنند و این وبلاگ را تنها گذاشته‌اند و حتی یادی هم از آن نمیکنند البته اینگونه به نظر می‌رسد که بعضی دوستان هم در زمینه درج و ارسال مطلب جدید فعالیت دارند اما در بخش نظرات متأسفانه اصلاً حضوری ندارند و اگر هم دارند خیلی نا محسوس. دوستان عزیزی هم هستند که در زمینه ارسال مطلب جدید فعالیت ندارند و به ندرت مطلبی برای وبلاگ تهیه می‌کنند و در زمینه ارسال نظر و شرکت در برنامه ها فعالیت خوبی دارند که حضور این عزیزان در بخش نظرات مهمتر از درج مطالب است با جای تقدیر و تشکر دارد.
تمام تلاش بنده در این راستا بوده که انگیزه‌های بیشتری برای دوستان عزیز ایجاد کنم و یکی از این حرکات ارسال حدیث به صورت روزانه برای همه دوستان است و فکر می‌کنم عزیزانی که برای گردآوری مطلب فرصت کمتری دارند باید بهتر از این موقعیت استفاده نمایند اما متأسفانه می‌بینیم که پس از اینکه محدودیتها برای 3 یا 4 نفر که به پایان می‌رسد احادیث روزانه تا پاسی از روز در وبلاگ ثبت نمی‌شود و در پاره‌ای از اوقات بنده برای حفظ شئونات و موازین وبلاگ و جلوگیری از قطع نوار حدیثها با استفاده از مشخصات بعضی دوستان و از طریق صفحه شخصی آنها اقدام به درج احادیث نموده‌ام که عزیزانی که احادیث به نام آنها ثبت شده از این موضوع آگاهند و شاید تعجب هم کرده باشند.
حال اگر دوستان از عزیزان دیگر که مدتهای بسیاری است هیچگونه نشانه‌ای از حضور آنها یافت نمی‌شود اطلاعی دارند، لطف کنند آنها را برای حضور دوباره به وبلاگ دعوت کنند چرا که گمان می‌رود دوستان هیچکدام از ایمیلهایی که ارسال می‌شود را مطالعه نمی‌کنند و یا به دلیلی به دستشان نمی‌رسد که اگر علت تغییر آدرس ایمیل آنهاست به ما نیز اطلاع رسانی کنند.
حتی شما عزیزان دیدید که بنده برای آگاهی از حال عزیزان شماره تلفن هم درخواست نمودم که باز هم متأسفانه عده قلیلی اعلام همکاری نمودند و در عین حال هنوز هم برای دسترسی به سایر عزیزان توفیقی نصیبمان نشد و این جای  بسی نگرانی است و البته آرزو داریم که عزیزان حالشان خوب باشد و هر کجا که هستند صحیح و سالم باشند و ما دوست داریم که خبر سلامتی آنها را هر چه زودتر دریافت کنیم.
خوب نیست که تنها از نا امیدیها سخن گفته شود و ستودنی است فعالیتهای عزیزانی که نه تنها در وبلاگ بلکه در زمینه‌های دیگر مانند ارسال پیامک و ایمیل حضور همه جانبه خود را صمیمانه اعلام می‌نمایند و سایر فعالیتهایشان در وبلاگ نیازی به گفتن ندارد و همه ما شاهد آن هستیم.

جا دارد میلاد فرخنده و مسعود امام محمدبن‌الحسن(ع) القائم المنتظَر المهدی(عج) را به تمام عاشقان و دوستداران و یاران واقعیش تبریک عرض میکنم خصوصاً اعضای محترم این وبلاگ و خانواده‌های عزیزشان.
طاعات و عبادات و نذورات شما مورد قبول درگاه حق انشاءالله...

در پایان عذرخواهی میکنم اگر بی‌ادبی و جسارتی از جانب بنده به حضور منور دوستان شد و انتظار عفو (در مورد همه کاستیها و کم کاریهایی که وجود دارد) دارم امید است که شما دوستان عزیز با راهنماییها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات  سازنده خود بنده را در انجام وظیفه و خدمتگزاری به خودتان یاری نمایید باشد که روزی مورد عنایت مولایمان قرار بگیریم.

اللهم عجل لفرج مولانا مهدی(عج).

 

 

 

پ.ن--- کافیست نگاهی به اعداد و ارقام بازدیدهای روزانه و تعداد نظرات هر مطلب و اعدادی که در جلوی نام نویسندگان است، بیندازیم.






  • فود تک
  • توماس
  • زیبا مد
  • آسمان