سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 89/3/1 | 1:41 عصر | نویسنده : منتظرمهدی021(نوکرمولا)

به نام آنکه گر حکم کند همه محکومیم

سلام . مختصری در مورد نشانه های آخرالزمان براتون تهیه کردم امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره .دعا برای فرج مولا یادتون نره . یا علی. التماس دعا(البته کمی مختصر نوشتم)

از امیر المومنین علی علیه السلام روایت شده که فرمودند :‌

ای مردم من شنیدم از برادرم رسول خدا (ص)که فرمود : در امت من (در طول زمان) یکصد خصلت جمع شود که در غیرش جمع نشده است.

پس علما و فضلا برخاسته کف پای حضرت را بوسه داده و عرض کردند : ای امیر مومنان تو را به پسر عمویت رسول خدا قسم می دهیم برای ما به کلامی که عاقل و جاهل بفهمند آنچه را که در طول زمان جاری خواهد شد بیان فرما. آن حضرت پس از این که خدای را سپاس فرمود با ذکر نام پیامبر اسلام بر ایشان درود فرستاد ، سپس فرمود : من شما را از آنچه اتفاق می افتد بعد از مرگ من تا خروج صاحب الزمان (عج) که برپا دارنده ی امر ظهور و از ذریه حسین علیه السلام است خبر می دهم و تا آخر زمان حقیقت را از بیان من درک کنید . پس عرض کردند : یا امیرالمومنین اینها چه وقت خواهد بود ؟ فرمود : وقتی که مرگ در فقها واقع شود و امت محمد (ص) نماز را ضایع کنند ، از شهوات متابعت کنند ، امانت داری کم شود و خیانت کاری زیاد گردد. خمر و شراب بیاشامند، فحش و ناسزا گویی به پدر و مادر را سرلوحه ی امور خود گیرند، و نمازها را بواسطه خصومت از مسجدها بردارند و مسجد را محل خوردن طعام قرار دهند ، گناهان زیاد گردد، کارهای نیک کم شود ، وآسمانها فشرده شود(باران کم شود.) در این هنگام سال مثل ماه ، ماه مثل هفته ، هفته مثل روز و روز مثل ساعت باشد و باران گرم ببارد و بچه موجب اذیت و آزار باشد و برای مردم آن زمان صورتهای نیکو و باطنهای پست باشد، هرکس ایشان را ببیند خوشش آید و هرکس با ایشان معامله کند مورد ظلم و ستم قرار گیرد ، صورت ایشان صورت آدمیان و دلهای ایشان دلهای شیاطین است.

پس ایشان از صبر(نوعی داروی گیاهی بسیار تلخ) تلختر ، از مردار گندیده تر، از سگ نجستر و از روباه مکارترند ، از اشعب (مردی بسیار طماع) طمعشان بیشتر ، از جرب(بیماری پوستی) چسبنده تر، از منکراتی که انجام میدهند نهی نمی کنند ، و اگر ایشان را حدیثی کنی ، تکذیب کنند و اگر امینشان سازی قرار دهی ، خیانت کنند و اگر از ایشان رو گردانی پشت سرت غیبت کنند و اگر مال دار باشی حسادت ورزند و اگر بر ایشان بخل ورزی دشمنت گردند و اگر ایشان را پست دانی فحش دهند.

به دروغ گوش دهند، حرام خورند ، زنا و شراب و طرب و غنا را حلال دانند، عالم نزد ایشان پست ، و فاسق گرامی باشد، ظالم نزد ایشان بزرگ و ضعیف نزد ایشان هلاک شود و قوی نزد ایشان مالک باشد و امر به معروف و نهی ازمنکر نکنند.غنی نزد ایشان دولت ، امانت غنیمت ، و زکات ضرر باشد . مرد زن خود را اطاعت ، و پدرو مادر خودرا نافرمانی ، و بر حق ایشان جفا کند و در هلاکت برادرش کوشش نماید، صدای معصیت کاران بلند شود و فساد و غنا و زنا را دوست دارند و به حرام و ربا معامله کنند ، بر علما عیب جویی کنند و بین خودشان خونریزی زیاد شود و قضاتشان رشوه قبول کنند ، زنها با زنها ازدواج کنند و فرستاده شوند به سوی زن دیگر، چنانچه عروس به خانه ی شوهر می فرستند و دولت و حکومت بچه ها در همه جا ظاهر شود ، جوانان آلت لهو و خوردن شراب را حلال دانند، مردها به مردها و زنها به زنها اکتفا کنند و زنها روی زینها (ماشین) سوار شوند ، پس زن در تمام اموربر شوهرش غلبه کند.

آنان که حج بجا آورند بر سه گونه اند: 1) اغنیا برای خوشگذرانی 2) متوسطین برای تجارت 3) فقرا برای گدایی به حج روند ، احکام باطل و اسلام ضعیف شود و دولت اشرار ظاهر ، ظلم و ستم در تمام شهرها شایع گردد ، در آن زمان تاجر در تجارتش ، زرگر در زرگری  خود ، صاحب هر صنعت در صنعت خود دروغ گوید ،‌پس در آمد کم شود و جایگاه طلب معاش تنگ گردد. در بین مذاهب اختلاف افتد و فساد زیاد و هدایت کم گردد.

پس در آن موقع قلبها سیاه شود و بر ایشان پادشاهان ستمگر حکم رانند ، پس هنگامی که چنین شد علما بمیرند ، قلبها فاسد و گناه زیاد شود ، قرآن مهجور و مساجد از هدایت تهی ، آرزوها طولانی شود و اعمال خوب کم شود و دیوارهای دور شهرها برای دفع بلا ساخته گردد. پس آن هنگام اگر یکی از ایشان روز و شب نماز بخواند چیزی بر او نوشته نشود و نمازش قبول نگردد ، زیرا وقت به پا داشتن نماز در این فکر بوده که چگونه به مردم ستم نموده ، مسلمانان را فریب دهد ، برای فخر فروشی و ستم نمودن به دیگران طلب ریاست کند و جا برای مساجد تنگ شود و تلف کنندگان برایشان حکومت کنند و بعضی بر بعض دیگر ستم کنند و بعضی بعض دیگر را از جهت شدت کینه و دشمنی به قتل برسانند. در مساجد از آلات لهو و لعب استفاده نمایند و کسی ایشان را منع نکند. ثروتمندان نزد ایشان بلند مرتبه و فقرا پست باشند ، فقیر طرد شود و مورد غضب قرار گیرد. خداون هم سر ایشان را بزیر اندازد و دلهایشان را کور گرداند و خوراک ایشان مرغان و کبک های چاق و لباسشان خز یمانی و حریر باشد. ربا را حلال شمارند.

بچه های زنا زیاد شود ، پدران اگر ببینند بچه ها کارهای زشت انجام می دهند خوشحال میشوند ، نهیشان نمی کنند و بدی را از آنان دور نسازند ، مرد از زن خود امور قبیح ببیند ولی نهیش ننماید و جلوگیری نکند و آنچه را زنش از بی عفتی بدست آورده از او می گیرد ، حتی اگر زنش از جلو و عقب زنا دهد اورا متهم نمی کند. آن زمان فحش به پدر و مادر علنی شده ، سادات ذلیل می شوند ، آدمهای بی اصل و نسب بزرگ شمرده می شوند ، دیوانگی زیاد می شود ،.

پس چون اینگونه شد فتنه ها و بلاهایی به ایشان روی آورد که قبلا رخ نداده بود.

منبع:

کتاب علائم آخر الزمان نوشته : محمودی گلپایگانی




تاریخ : یکشنبه 88/12/2 | 5:12 عصر | نویسنده : منتظر مهدی011(منتظرقائم-عج-)

آخرالزمان است در این زمانه دین غریب است امام زمان یار ویاوری ندارد او نیز غریب است.آیا تا به حال به غربت وتنهایی ومظلومیت مولایمان فکر کرده ای.؟چرا نمی آید؟ آیا ما اماده نیستیم ؟ایا قدزت دشمنانش زیاد است؟شاید خیلی از ما وجودش را جدی نگرفته ایم.وشاید به وجودش اعتقادی داریم اما با انجام گناهانمان به او می گوییم نیا.. زیرا ما هنوز آماده نیستیم. با هر گناهی که می کنیم قلب نازنینش را مجروح می کنیم.همانند پدری که از اعمال خلاف فرزندش زجر می کشد او نیز از اعمال ما رنجیده خاطر است.وجز دعا در درگاه خداوند کار دیگری از دستش بر نمی اید او دعا می کند برای ما. برای هدایت ما برای کسانی که در خواب غفلتند. چرا ما به دنبال گمشده خود نیستیم؟چرا به اندازه ای که یک انسان تشنه بدنبال لیوان آبی است به جستجوی او نمی رویم ؟آیا نعوذبالله ارزش او از یک لیوان آب هم کمتر است؟آنقدر که پیگیر یک سریال تلویزیونی هستیم به او هم فکر می کنیم؟ و اینست معنی غربت امام زمان... او در میان شیعیان خود غریب است......

خدایا :با ظهورش غربتش را به پایان رسان.....






  • فود تک
  • توماس
  • زیبا مد
  • آسمان